2ος ZEUS FSR: Γενική ενημέρωση

0
96
προβολές
2ο ZEUS FSR.
[ «Την αγκύλη αυτή, αν θέλετε παρακάμψτε τη, γιατί δεν αφορά αποκλειστικά τον αγώνα ZEUS FSR» – Εκλάβετέ τη σαν τις διαφημίσεις στο you tube που μπορείτε να τις παραλείψετε:

Όλοι αισθανόμαστε πάνω μας, την άμεση επίδραση που έχει στην επίδοση η θερμοκρασία και η υγρασία.
Όμως, για λόγους υπολογιστικής απλούστευσης αρκούμαστε να μετράμε (και μάλιστα φανατικά … σε επίπεδο δευτερολέπτου, ακόμα και σε υπερμαραθώνιους) την επίδοσή μας μόνο με το χρονόμετρο.
Υπάρχουν και κάποιες ακόμη παράμετροι που επηρεάζουν την επίδοση (π.χ. οι κλίσεις, το τερέν, το επίκαιρο σωματικό βάρος λόγω μάζας ή μεταφοράς αντικειμένων κτλ).

Αυτές μπορούν σήμερα να καταγραφούν, και με κάποιες προσαρμογές – διορθώσεις, να δώσουν άλλη προοπτική στην αντίληψη της επίδοσης.
Επίσης να κατευθύνουν («εξοικειώσουν») τους αθλητές προς έναν εύκολο εντοπισμό, διάκριση, σύνδεση και έλεγχο, αρκετών μετρήσιμων στοιχείων, που αφορούν την αθλητική τους καθοδήγηση.

Από φέτος, θα καταγράφουμε ανά ώρα τις μεταβολές στη θερμοκρασία και την υγρασία, στο ψηλότερο και το χαμηλότερο σημείο του αγώνα (δεν είναι αρκετό, αλλά αυτό μπορούμε προς το παρόν).
Επίσης, όποιος επιθυμεί, μπορεί να μας αναφέρει περίπου το σωματικό του βάρος την περίοδο του αγώνα.

Σταδιακά, τα στοιχεία της καταγραφής θα τα επεξεργαζόμαστε και θα τα μετατρέπουμε σε δεδομένα, που θα μας επιτρέπουν να προβλέπουμε την επίκαιρη κατάσταση του αθλητή.

Για αρχή (θα έχει αρκετή συνέχεια…), όποιος επιθυμεί (όχι μόνο οι αθλητές του ZEUS FSR) και έχει ρολόι με gps και καρδιοσυχνόμετρο, ας περπατήσει ή τρέξει (με μέτρια ένταση) με σταθερή καρδιακή συχνότητα (Κ.Σ.), ένα ακριβώς χιλιόμετρο (μετρήστε το μόλις σταθεροποιηθούν οι σφυγμοί) σε μέρος δίχως κλίση και εμπόδια (κατά το δυνατόν).
Σημειώστε ακριβώς σε πόση ώρα το καλύψατε.
Μετά, να κάνετε (αμέσως) το ίδιο, κάπου εκεί γύρω, αλλά σε διαδρομή με θετική κλίση, κρατώντας σταθερή την Κ.Σ. σας, στους ίδιους με πριν χτύπους (Προσοχή: Αν δεν κρατήσετε σταθερή Κ.Σ. τότε δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσετε).
Αυτό, να διαρκέσει, ακριβώς όσο χρόνο χρειάστηκε να διανύσετε το χιλιόμετρο σε ευθεία.
Σημειώστε ακριβώς πόσα μέτρα καλύψατε και πόσο υψωθήκατε.
Αν θέλετε, στείλτε μας ανώνυμα ή επώνυμα τις σημειώσεις τις δικές σας ή άλλων συναθλητών σας (Αν θέλετε, στείλτε μας περίπου και το υψόμετρο που κάνατε τη δοκιμασία).
Αν δε μας τις στείλετε με μεγάλη ακρίβεια, θα μας μπερδέψετε λιγάκι στην αρχή, αλλά θα βρούμε σιγά σιγά άκρη.

Το δικό μας κέρδος (κοινό εκτιμούμε), είναι η ευχαρίστηση απ’ τη δημιουργία ενός συστήματος προσωπικής (του ίδιου του αθλητή) αθλητικής καθοδήγησης και πρόβλεψης.
Το δικό σας κέρδος, θα είναι ίσως, η βήμα – βήμα αντίληψη μιας άλλης οπτικής (πιο χρηστικής), για τα δεδομένα που καταγράφετε καθημερινά με το ρολόι – gps σας και απλά … τα δημοσιεύετε.
Εννοείται, πως θα σας ενημερώνουμε κάθε φορά ποιος είναι ο στόχος του κάθε βήματος, τί αποκλίσεις προκύπτουν και σε ποια σκεπτικά θα στηρίζουμε τις διορθώσεις μας για τους τύπους που θα προκύψουν.
Εμείς, από προσωπικές μας μετρήσεις, ήδη έχουμε κάνει τη βασική προεργασία (και αδρή πρόβλεψη για κάποιες δυνητικές εξελικτικές εκφράσεις αυτής της μορφής άθλησης).
Με τη συνεργασία σας, απλά θα προχωρήσουμε σε πιο αντιπροσωπευτικές διορθώσεις.
Πάντα θα είμαστε ανοιχτοί, σε πιο εξειδικευμένες επισημάνσεις, αλλά και σε ιδέες.
Η εμπειρία μας, μας προτρέπει να προσδοκούμε, πως αρκετοί, μόλις μπείτε στο νόημα, θα προχωρήσετε πολύ περισσότερο απ’ όσα εμείς θα προτείνουμε ή θα θέσουμε ως ερωτηματικά].

Ξεκινάμε από εδώ, την ενημέρωση για τον αγώνα.

Θεατές:

Είναι ο μοναδικός αγώνας βουνού, στα ψηλότερα σημεία της Ελλάδας, που σας δίνει τη δυνατότητα να αντιληφθείτε την προσπάθεια και να θαυμάσετε το μέγεθος των φυσικών και ψυχικών δυνάμεων των δρομέων βουνού (ανδρών και γυναικών).

Τα κιάλια είναι απαραίτητα.

Στο ανέβασμα, μπορείτε να παρακολουθείτε διαρκώς τους αθλητές, απ’ τους φακούς τους σε λοφογραμμή τη νύχτα, (απ’ το 3ο χμ. περίπου), μέχρι σχεδόν το τέλος του Vertical την ημέρα (κορυφή Χότζας 12ο χμ και 2.600 μ. υψόμετρο περίπου).
Οι ώρες που θα διακρίνονται οι αθλητές, θα είναι μεταξύ 5.15 έως 8.45 το πρωί.
Εσείς μπορείτε να αλλάζετε θέσεις θέασης, κινούμενοι είτε με το αυτοκίνητο σε άσφαλτο είτε με τα πόδια.

Στο κατέβασμα, μπορείτε να βλέπετε τους αθλητές με τον ίδιο τρόπο απ’ το 27-28 χμ. ως τον τερματισμό.
Οι ώρες που θα κατεβαίνουν, θα είναι μεταξύ 10 το πρωί και 4 το απόγευμα.
Ο δρόμος μετακίνησής σας, θα είναι ο δρόμος προς και από το ΚΕΟΑΧ.
Δε θα υπάρχει κίνηση αυτοκινήτων, εκτός των θεατών του αγώνα.
Επίσης, στο κατέβασμα, εναλλακτικά, μπορείτε να παρακολουθήσετε τον αγώνα με κιάλια, αφού παρκάρετε το αυτοκίνητό σας, σε κάποιο σημείο του δρόμου από το Πλατανόδασος προς την Κρυόβρυση – Καρυά.

Στις κορυφογραμμές και κορυφές του Ολύμπου, απ’ τα 2.500 μ. και πάνω (12 – 27 χμ. περίπου), συνολική θέαση του αγώνα, θα έχετε απ’ την κορφή του Αγίου Αντωνίου και ικανοποιητική από τις κορυφές Σκολιό, Μεταμόρφωση, και Κακάβρακα.
Εκεί θα πρέπει να μεταβείτε με περπάτημα.
Οι ώρες που θα διακρίνετε τους αθλητές, θα είναι απ’ τις 7.30 ως τις 1.30 περίπου.

Εισιτήρια:

Την ημέρα του αγώνα, το κόστος για τα ψηλά, κυμαίνεται στην αξία μπόλικων λίτρων νερού και αρκετής ποσότητας φαγητού, που θα πρέπει να τα προπληρώσετε στα χαμηλότερα…
Στα χαμηλά, οι ψηλότερες θέσεις, θα σας κοστίσουν κανένα πεντάευρο βενζίνης, ενώ οι χαμηλότερες, με κιάλια, θα σας έρθουν δωρεάν.

Αθλητές:

Δεν υπάρχει η δυνατότητα δωρεάν μεταφοράς από Αθήνα.

Υπάρχει δωρεάν χώρος για κατασκήνωση με νερό και W.C. ακριβώς δίπλα στην αφετηρία (και τερματισμό) του αγώνα.

Αν υπάρξει πρόγνωση επικίνδυνων καιρικών φαινομένων ή εκτεταμένη ομιχλόστρωση στα ψηλά, ο αγώνας θα ματαιωθεί.

Υπάρχει ένα ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ κομβικό σημείο ασφαλείας των αθλητών.
Αυτό είναι ο πρώτος σταθμός ανεφοδιασμού, στην κορυφή Χότζας.
Όσοι τον προσεγγίσετε έγκαιρα, εκτιμούμε πως θ’ ανταπεξέλθετε στις απαιτήσεις του αγώνα (σύμφωνα με την εμπειρία μας, απ’ τα περάσματα των αθλητών της πρώτης διοργάνωσης).
Στην αντίθετη περίπτωση, θα επιστρέψετε με τη συνοδεία των ανθρώπων του σταθμού, κινούμενοι αντίστροφα, αφού προηγουμένως, θα έχει προσπελάσει το σημείο η «σκούπα» του αγώνα.
Σε περίπτωση που δεν καταφέρετε να ολοκληρώσετε το «Vertical», είτε θα επιστρέψετε μόνοι σας στην αφετηρία του (στο χωματόδρομο) κινούμενοι αντίστροφα (χωρίς παρακάμψεις απ’ το ίχνος της διαδρομής, ώστε να είσαστε διαρκώς αντιληπτοί) ή θα περιμένετε πάνω στο στίγμα της διαδρομής, να σας συνοδέψει ως εκεί κάποιο στέλεχος του πρώτου σταθμού, που θα κατεβεί μόλις περάσει και ο τελευταίος αθλητής με τη «σκούπα».

Η δήλωση εγκατάλειψης, θα γίνεται μόνο στους σταθμούς και στον τερματισμό (επιστροφή).
Εξαίρεση, αποτελεί η αδυναμία κάλυψης του «Vertical».
Στην περίπτωση αυτή, η δήλωση εγκατάλειψης, μπορεί να γίνει στη «σκούπα» του κομματιού αυτού, που θα ενημερώσει σχετικά τον πρώτο σταθμό (και μέσω αυτού τη «βάση» του «Vertical».)

Ο αγώνας, σύμφωνα με τα κριτήρια αξιολόγησης της ITRA απ’ το 2019, είναι ο μοναδικός στην Ελλάδα, κοντά στα χιλιόμετρα του Μαραθωνίου (δεν τα συμπληρώνει καν) που κατατάσσεται στο επίπεδο 3 (όπως οι ULTRA MARATHON, LOST TRAIL)
Όλοι οι υπόλοιποι αγώνες αντιστοίχων ή λίγο παραπάνω χιλιομέτρων, κατατάσσονται στην κατηγορία του επιπέδου 2.

Αυτό υποδηλώνει τη δυσκολία του, που συνίσταται στα εξής:

1) Μεγάλη θετική υψομετρική διαφορά απ’ το σημείο εκκίνησης (3.700 μ. περίπου).
2) Ημιαυτονομία (συνολικά 5 σταθμοί – επιπλέον μηχανική επιβάρυνση και επιδείνωση της τεχνικής στη μετακίνηση απ’ τη μεταφορά εφοδίων).

Εκτός αυτών των τυπικών συντελεστών δυσκολίας, υπάρχουν και κάποιοι άλλοι, που δεν προβλέπονται ακόμα απ’ το σύστημα αξιολόγησης της ITRA, αλλά θα επηρεάσουν την απόδοσή σας.
Αυτοί είναι:
1) Μια μέση μετακίνηση κοντά στα 2.600 μ. υψόμετρο απ’ το 12 ως το 27ο περίπου χιλιόμετρο, με διακυμάνσεις απ’ τα 2.500 ως τα 2.850 μ. περίπου υψόμετρο (υποξία, πιθανή αύξηση ρυθμού αφυδάτωσης).
2) Οι αυξημένες απαιτήσεις ορειβατικής τεχνικής σε κάποια σημεία των κορυφογραμμών, που δεν είναι επικίνδυνα για κατακρημνισμό, αλλά δεν ευνοούν τη γρήγορη διέλευση.

Τα στοιχεία που πιθανώς θα σας διευκολύνουν είναι:
1) Η χαμηλή θερμοκρασία και τα πιθανά ρεύματα αέρα (δροσιά σε περίπτωση διαρκούς ηλιοφάνειας).
2) Η διαρκής πανοραμική θέα.
Κατά την κίνησή σας στις κορυφογραμμές, με εξαίρεση τρεις κοινές κορυφές διέλευσης με άλλους αντίστοιχους αγώνες, σαν αναμνήσεις από πορεία σε πεδιάδα θα σας φανούν οι ως τώρα αγωνιστικές εμπειρίες σας «στα ψηλά» αυτής της περιοχής του Ολύμπου.

Η ώρα εκκίνησης και τερματισμού, καθώς και τα ενδιάμεσα όρια αποκλεισμού, ενδέχεται να μεταβληθούν απ’ την αρχική προκήρυξη (έπειτα από προειδοποίηση) κατά ένα τέταρτο ή μισή ώρα αργότερα (θα εξαρτηθεί απ’ τις καιρικές προβλέψεις).

Η εκκίνηση θα δοθεί στις 05.00 π.μ. με φακό, απ’ το Πλατανόδασος Ολύμπου (600 μ. υψόμετρο περίπου).
Θα πρέπει οπωσδήποτε, μεταξύ των άλλων, να μεταφέρετε μαζί σας δύο ή δυόμιση λίτρα νερό (ανάλογα με τις προβλέψεις θερμοκρασίας και υγρασίας, θα σας ενημερώσουμε).
Σε κάθε σταθμό αναψυχής, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επίσης δύο λίτρα νερό (για πιθανή αύξηση της ποσότητας λόγω ζέστης, θα σας ενημερώσουμε).

Η νυχτερινή πορεία, θα γίνει κυρίως σε μονοπάτι και λοφογραμμή, ενώ θα περάσετε και δύο μικρά ποτάμια (πηγές Ελασσονίτη).
Η νυχτερινή σήμανση, θα είναι πυκνότατα αντανακλαστικά φωτός.
Υπολογίζουμε πως μέχρι το 9ο χιλιόμετρο, θα έχει ξημερώσει ακόμα και για τους προπορευόμενους.

Λίγο μετά το 7ο χιλ. το τοπίο αρχίζει να γίνεται αλπικό. Αυτό θα διαρκέσει ως και λίγο μετά το 32ο χιλ.
Θα έχετε λοιπόν ιδιαίτερα διευρυμένη θέαση προς όλες τις κατευθύνσεις, αλλά και καλή αντίληψη του χώρου και της προσπάθειας των υπόλοιπων αθλητών.

Οι τιμές της θερμοκρασίας, στην αρχή λόγω ώρας, αργότερα λόγω υψομέτρου, θα είναι πολύ χαμηλότερες απ’ τις τιμές της εποχής στα πεδινά.
Αντιστάθμισμα στη μεσημεριάτικη ζέστη των τελευταίων 6 – 7 πιο χαμηλών χιλιομέτρων, θα είναι η διαρκής κατηφόρα του μονοπατιού, η «σχετική» πυκνότητα των τελευταίων σταθμών και η παράλληλη κίνηση με το Μαυρατζά και τον Ελασσονίτη ποταμό στα 2 – 3 τελευταία χιλιόμετρα.

Απ’ το 9ο ως το 12ο περίπου χιλιόμετρο, θα υψωθείτε κοντά στα 1.150 – 1.200 μ. (ανύψωση περίπου 400μ. ανά χιλιόμετρο εδαφοκάλυψης).
Η ανάβαση θα γίνει σε βουνοπλαγιά και σε ίχνος με σχεδόν ευθύγραμμη χάραξη.
Αν επιλέξετε να ακολουθήσετε κάποιο μονοπάτι δεξιά και αριστερά του ίχνους, πιθανότατα θα καλύψετε μεγαλύτερη απόσταση.
Υπολογίζουμε, πως οι πρώτοι θα καλύψουν αυτά τα τρία «κάθετα» χιλιόμετρα περίπου σε μία ώρα (ανάλογα βέβαια και με την προσωπική ενεργειακή διαχείριση του καθενός, αναλογιζόμενοι πως ο αγώνας δε σταματά εκεί, αλλά μάλλον …. από εκεί αρχίζει…).
Ο μέσος όρος κάλυψης αυτού του κομματιού της διαδρομής, σύμφωνα με τα περσινά περάσματα των αθλητών που τερμάτισαν σε κάτω από 12 ώρες, είναι η μιάμιση ώρα.
Τον πρώτο σταθμό ανεφοδιασμού, θα τον συναντήσετε στο τέλος του «vertical», κοντά στο 12ο χιλιόμετρο (κορυφή Χότζας, 2.589 μ.), αφού θα έχετε υψωθεί 2.000 μ. απ’ το σημείο της εκκίνησης του αγώνα.
Το σημείο αυτό θα είναι το πρώτο χρονικό όριο αποκλεισμού και θα πρέπει να το προσεγγίσετε ως τις 8.45΄ π.μ. (3.45΄ απ’ την ώρα εκκίνησης).

Από κει και μετά, η διαδρομή ακολουθεί την ψηλότερη και μακρύτερη ραχοκοκαλιά του Ολύμπου, που καταλήγει στην κορυφή Σκάλα (2.866 μ.), ακριβώς απέναντι απ’ το Μύτικα (2.918 μ.).
Η κίνηση ως εκεί, θα γίνεται σε υψόμετρα μεταξύ 2.500 και 2.900 μέτρων, σε μια στενή λουρίδα από κορυφογραμμές έξι περίπου χιλιομέτρων.
Οι αθλητές θα προσπελάσουν στο ενδιάμεσο, άλλες δύο κορυφές άνω των 2.500 μ. (Τρύπες – 2.589 μ. και Σκολιό – 2.911 μ.).
Στο Σκολιό και στη Σκάλα, θα γίνεται καταγραφή της διέλευσης των αθλητών, ενώ ανάλογα με τις ειδικές καιρικές συνθήκες, ενδέχεται να υπάρξουν καθοδηγητές κίνησης πριν, ενδιάμεσα, ή μετά απ’ αυτά τα σημεία.
Ενδέχεται ακόμη και η παράκαμψη αυτών των σημείων (ή και άλλων), αν επικρατήσουν ακραία καιρικά φαινόμενα, που θα κριθούν επικίνδυνα για την ασφάλεια των αθλητών ή των επιτηρητών.
Παρακαλούμε, να ακολουθείτε πιστά τις οδηγίες των ανθρώπων της διοργάνωσης.

Στο σημείο αυτό, να αναφέρουμε, πως σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, όπου η διαδρομή περνάει από στενές κορυφογραμμές, οι αθλητές θα πρέπει να κινούνται πάντα δεξιότερα απ’ τη σηματοδότηση, αφού η αριστερή πλευρά έχει σε πολλά σημεία απότομες κλίσεις, επικίνδυνες για κατακρημνισμό.

Απ’ τη Σκάλα, θα κατηφορίσετε τον αποκαλούμενο «Γολγοθά» (Ε4) και στο τελείωμά του θα κατευθυνθείτε δεξιά με κατεύθυνση τις Σταυραϊτιές (2.610 μ.) και τις παρυφές του Αγίου Αντωνίου (2.817 μ.).
Στο 19ο με 20ο χμ. θα συναντήσετε το δεύτερο σταθμό ανεφοδιασμού.
Ο σταθμός αυτός θα είναι το δεύτερο χρονικό όριο αποκλεισμού και θα πρέπει να τον προσεγγίσετε ως τις 11.00΄ π.μ. (6.00΄ απ’ την ώρα εκκίνησης).
Στη συνέχεια, θα προσπελάσετε την κορφή του Αγίου Αντωνίου.
Εκεί θα γίνεται καταγραφή διέλευσης.
Το ανέβασμα και το κατέβασμα θα γίνει από σημεία ελάχιστα γνωστά.

Τον επόμενο σταθμό ανεφοδιασμού θα τον συναντήσετε στο οροπέδιο της Μπάρας στο 23ο περίπου χμ.
Ο σταθμός αυτός θα είναι το τρίτο χρονικό όριο αποκλεισμού και θα πρέπει να τον προσεγγίσετε ως τις 12.30΄ μ.μ. (7.30΄ απ’ την ώρα εκκίνησης).

Στον επίλογο της μετακίνησής σας σε υψόμετρα πάνω απ’ τα 2.500 μ. θα κληθείτε να σκαρφαλώσετε και να ισορροπήσετε σε μία τελευταία απαιτητικότατη κορυφογραμμή πέντε περίπου χιλιομέτρων.
(Σε ένα τουλάχιστο σημείο της, θα απαιτηθεί να χρησιμοποιήσετε τα χέρια σας για να αναρριχηθείτε ακίνδυνα δίχως σκοινί.)
Μέσω αυτής, θα περάσετε απ’ την κορυφή της Μεταμόρφωσης (2.700) και του Κακάβρακα (2.619), όπου θα γίνεται καταγραφή διέλευσης.

Από κει και μετά, η διαδρομή χαμηλώνει διαρκώς υψομετρικά, αλλά η θέαση δε χάνεται.
Στο 30ο _ 31ο περίπου χιλιόμετρο, θα συναντήσετε τον 4ο σταθμό ανεφοδιασμού στη θέση Μαγούλες (1.800 μ. υψ.).
Ο σταθμός αυτός θα είναι το τέταρτο χρονικό όριο αποκλεισμού και θα πρέπει να τον προσεγγίσετε ως τις 16.00΄μ.μ. (11.00΄ ώρες απ’ την εκκίνηση).

Μετά από πέντε ακόμα κατηφορικά χιλιόμετρα, θα συναντήσετε το σταθμό της Αγίας Τριάδας μετά το 35ο χμ. (1.000 μ. υψ περίπου).
Είναι ο πέμπτος και τελευταίος σταθμός ανεφοδιασμού.
Το χρονικό όριο έγκαιρης διέλευσης από κει είναι 11.40΄ απ’ την ώρα εκκίνησης (16.40΄ μ.μ.).
Σε άλλα πέντε περίπου κυρίως κατηφορικά χιλιόμετρα, θα έχετε τερματίσει.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Η διαδρομή είναι σηματοδοτημένη.
Τα σημάδια οδηγούν στους Σταθμούς Καταγραφής.
Έγκυρη προσπάθεια, θεωρείται η έγκαιρη διέλευσή τους.
Δεν είσαστε υποχρεωμένοι να κινείστε ακριβώς πάνω στα σημάδια.
Μπορείτε να επιλέξετε «δίχως ενοχές» τη βολικότερη κατά την κρίση σας πορεία.
Συστήνεται πάντως η οπτική επαφή μ’ αυτά, για λόγους ασφάλειας και προσανατολισμού.

Οι θέσεις καταγραφής είναι εγκατεστημένες με τρόπο που δεν επιτρέπουν σε κανέναν εσκεμμένη αλλοίωση του γενικού ίχνους της διαδρομής.
Ενθαρρύνουν πάραυτα την προσωπική έκφραση των επίκαιρων δυνατοτήτων και προτιμήσεών σας στις άπειρες εκδοχές και προκλήσεις μετακίνησης που παρουσιάζονται στο βουνό για κάθε του τμήμα, για κάθε πάτημα.
Αυτήν τη δυνατότητα της προσωπικής, στιγμιαίας, πολυεπίπεδης επιλογής και αισθητηριακής προσαρμογής, θεωρούμε την πεμπτουσία των αγώνων βουνού.
Πάνω σ’ αυτή προσαρμόσαμε τους κανονισμούς και όχι το αντίθετο (με εξαίρεση τους κανονισμούς ασφαλείας).

Λίγο μετά την έναρξη της τελικής καθόδου απ’ τον Κακάβρακα, βλέποντας το χάρτη από πριν, ίσως θεωρήσετε ευκαιρία να συντομεύσετε τη διαδρομή και να απομακρυνθείτε από τα σημάδια.
Αν το επιχειρήσετε, θα χάσετε το σημείο καταγραφής, ενώ το πιθανότερο είναι να βρεθείτε σε μια σειρά από απροσπέλαστα αδιέξοδα – γκρεμούς, που θα σας υποχρεώσουν να επιστρέψετε πίσω ανεβαίνοντας ξανά, χάνοντας τουλάχιστον κανένα σαραντάλεπτο.

Στην πράξη του αγώνα:
Σε κάθε σημείο καταγραφής, θα υπάρχει ένα κουδουνάκι.
Η καταγραφή θα γίνεται μόνο όταν ο κάθε αθλητής (ξεχωριστά) πλησιάσει και το ηχήσει προσωπικά.
Όποιος αθλητής δεν έχει καταγραφεί απ’ όλους τους σταθμούς καταγραφής, ακυρώνεται.

Δε γίνεται δεκτή καμία ένσταση ή μομφή ηθικής φύσης, εναντίον συναθλητή για συντόμευση της διαδρομής.
Επιτρέπεται μόνο η αναφορά – ένσταση για παρέκκλιση του προαναφερόμενου τρόπου καταγραφής, από κάποιον καταγραφέα σταθμού (Η ευθύνη γι’ αυτό, βαρύνει τους τεχνικούς υπεύθυνους της διοργάνωσης και μόνο).

Σε περίπτωση γρήγορης εγκατάλειψης τη νύχτα, πρέπει ή να περιμένετε κανένα εικοσάλεπτο να ξημερώσει, ή να επιστρέψετε αργά, ελέγχοντας διαρκώς την αντανακλαστική σήμανση πίσω σας με το φακό, μην τυχόν και ξεστρατίσετε, αφού αντίστροφη αντανακλαστική σήμανση δεν υπάρχει).

Επειδή τα μονοπάτια του αγώνα, τα αναδεικνύουμε έπειτα από πολυετή (ίσως και πενηνταετία) αχρηστία, όποιαδήποτε απορία έχετε, εκφράστε τη μας, όσο γίνεται συντομότερα, γιατί όσο πλησιάζει ο καιρός του αγώνα, θα βρισκόμαστε διαρκώς στο βουνό και δε θα μπορούμε να έχουμε ευχερή πρόσβαση σε υπολογιστή.

Καλή συνέχεια σε όλους (και συγχαρητήρια σε όσους άντεξαν ως εδώ την ανάγνωση)!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλώ ένα σχόλιο
Όνομα